جوش شیرین یا بادوم شیرین، محصولی خشک شده است که از بادوم تهیه می‌شود. در این روش، پوست بیرونی بادوم از آن جدا شده و بادوم خشک می‌شود. سپس برای تولید جوش شیرین، بادوم‌های خشک شده با اضافه کردن شکر و آب، در دمای بالا و به مدت زمانی طولانی پخته می‌شود. جوش شیرین حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن است. همچنین حاوی چربی‌های سالم مانند اسیدهای چرب نامتشعل و امگا 3 و 6 است. این محصول غذایی از مصرف کنندگان مختلفی مانند ورزشکاران، دانشجویان، کارمن

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت جوش شیرین مشهد | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


جوش شیرین یا بادوم شیرین، محصولی خشک شده است که از بادوم تهیه می‌شود. در این روش، پوست بیرونی بادوم از آن جدا شده و بادوم خشک می‌شود. سپس برای تولید جوش شیرین، بادوم‌های خشک شده با اضافه کردن شکر و آب، در دمای بالا و به مدت زمانی طولانی پخته می‌شود.  جوش شیرین حاوی مقادیر زیادی از پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم و آهن است. همچنین حاوی چربی‌های سالم مانند اسیدهای چرب نامتشعل و امگا 3 و 6 است. این محصول غذایی از مصرف کنندگان مختلفی مانند ورزشکاران، دانشجویان، کارمن

قیمت جوش شیرین مشهد | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



از مزاياي خوردن جوش شيرين مي‌توان به كمك به كاهش وزن، كاهش خطر بيماري‌هاي قلبي، حفظ سلامت مغز، كمك به حفظ سلامت پوست و كاهش خطر بيماري‌هاي التهابي مانند التهاب مفاصل اشاره كرد. همچنين جوش شيرين به عنوان يك ميان وعده سالم و پرانرژي مناسب است.

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع كارخانه جوش شيرين معين مشهد-جوش شيرين پارس مشهد-قيمت روز جوش شيرين شيراز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت جوش شيرين مشهد را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.


قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت جوش شيرين مشهد در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد كارخانه جوش شيرين معين مشهد-جوش شيرين پارس مشهد-قيمت روز جوش شيرين شيراز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت جوش شيرين مشهد را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت جوش شيرين مشهد و كارخانه جوش شيرين معين مشهد-جوش شيرين پارس مشهد-قيمت روز جوش شيرين شيراز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

جوش شيرين چيست؟ خوردن اين ماده چه فوايدي دارد؟ خواص جوش شيرين چيست؟ جالب است بدانيد كاربرد هاي اين ماده به استفاده در صنايع غذايي محدود نمي شود و اين تركيب به دليل خواص زيادي كه دارد در صنايع زيادي مورد استفاده قرار مي گيرد. با ما همراه باشيد تا با اين ماده و كاربردهاي شگفت انگيز آن كه تاكنون نميدانستيد بيشتر آشنا شويد.
آشنايي بيشتر با اين ماده
جوش شيرين با نام ديگر بي كربنات سديم ماده اي شيميايي است كه در صنايع غذايي به خصوص توليد كيك و شيريني به وفور مورد استفاده قرار مي گيرد. اين ماده كه نوعي نمك است از تركيب يون Na و يون بي كربنات تشكيل مي شود. ماده ي فوق يك كريستال جامد سفيد رنگ است كه اغلب ظاهر آن به صورت پودري مي باشد.
چگونه اين ماده باعث پف كردن خمير نان و شيريني ميشود؟
محصول فوق يك تركيب قليايي است و زماني كه با اسيد تركيب شود گاز دي اكسيد كربن آزاد ميكند. هنگامي كه ماده ي فوق را به خمير كيك يا نان اضافه ميكنند ، حباب هاي كوچك كربن دي اكسيد در خمير گير مي افتند و باعث برآمدن و پف كردن ميشوند. اسيدهايي كه براي ايحاد اين واكنش موثر هستند : شامل سركه،آبليمو،ماست و كرم تارتار … ميباشد. اين ماده به محض تجزيه شدن در اثر گرما ، گاز آزاد ميكند كه در اين صورت براي انجام واكنش نيازي به اسيد نداريم اين آزادسازي گاز عموما در دماي بالاي 80 درجه سانتي‌گراد (176 درجه فارنهايت) اتفاق مي‌افتد.
اگر خمير حاوي آن در دماي اتاق گذاشته شود، به آرامي بالا مي آيد و خمير حالتي كركي شكل به خود ميگيرد كه دليل اين حالت شروع واكنش هاي اسيد و باز در درون خمير ميباشد. در مرحله دوم كه خمير در فر قرار گرفته ميشود گرما موجب تسريع واكنش بين اسيد و باز شده و همچنين منجر به تجزيه جوش شيرين مي شود كه در هر دو حالت گاز خروجي دي اكسيد كربن توليد ميشود.

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
علاوه بر موارد گفته شده اين محصول ميتواند در موارد زير نيز موثر واقع شود:

  • ترد كردن گوشت و مرغ
  • حذف بو و مزه سركه
  • جلوگيري از دلمه شدن شير
  • حفط رنگ گل كلم و گرفتن بوي آن
  • آيا ميدانيد فرق بين اين ماده و بكينگ پودر در چيست؟
  • محصول فوق يك تركيب شيميايي قليايي است اما بكينگ پودر حاصل واكنش محصول فوق با اسيد است. اسيد داخل بكينگ پودر معمولا به شكل نمك است يعني تا زماني كه مايعي اضافه نشود واكنشي رخ نخواهد داد. عموما از جوش شيرين در روش هايي استفاه ميشود كه در دستور پخت آن از مواد اسيدي مانند ماست استفاده بشود اما اگر در دستور پخت از مواد اسيدي استفاده نشود از خود بكينگ پودر كه خود شامل اسيد ميباشد استفاده مي گردد.

كاربرد ها و خواص
همانطور كه پيشتر نيز گفته شد خواص اين ماده فقط در شيريني پزي نيست بلكه در موارد پزشكي ، پوست و مو، دندان و استفاده هاي خانگي كاربرد دارد.
خواص اين ماده براي پوست و مو :
از اين تركيب ميتوان به عنوان بوگير طبيعي ، لايه برداري پوست ، نرم كننده دست ، تسكين دهنده و ماساژ پا ، تسكين خارش پوست استفاده كرد. همچنين از ديگر كاربردهاي محصول فوق ميتوان به مقابله با جوش سرسياه ، پاك كردن سموم و ديگر ضايعات پوستي ، مقابله با شوره سر ، از بين بردن تيرگي زير بغل و نرم كردن پوست آرنج و سر زانو نيز اشاره كرد.
با كمك اين ماده ميتوان اشيا و خارهاي ريز فرو رفته در پوست را بيرون آورد ، براي بسياري از ما گاها موقعيت هايي پيش مي آيد كه اشيا ريزي مانند خار به درون پوست نفوذ ميكند و خارج كردن آن كار راحت و آساني نيست اما با كمك اين محصول ميتوان به راحتي اين كار را انجام داد فقط كافيست قسمت آسيب ديده را روزي دو بار با محلول جوش شيرين و اب گرم بخيسانيد و پس از چند روز به راحتي ميتوان شي را بيرون آورد.
خواص اين ماده براي دندان:
بعنوان يك پاك كننده و تميز كننده شناخته ميشود به همين دليل استفاده از ان بعنوان خمير دندان نيز رايج است. اما بدليل خاصيت سايندگي ميناي دندان در طول زمان استفاده مستقيم از آن بعنوان خمير دندان توصيه نميشود بلكه ميتوان آن را با خمير دندان تركيب كرد، همچنين ميتواند بوي بد دهان را از بين ببرد و التهاب لثه را تسكين دهد.
اين ماده مي تواند به عنوان دهانشويه مورد استفاده قرار بگيرد و به دليل خاصيت ضد باكتريايي و ميكروبي منجر به پاكسازي دهان شود. براي اين منظور نصف قاشق چايخوري از اين ماده را با نصف ليوان آب گرم مخلوط نماييد و استفاده كنيد.
سفيد كردن دندان
اگر دوست داريد دندان‌هايتان مثل مرواريد سفيد به نظر برسند، با تركيب يك قاشق چايخوري از ماده ي فوق و كمي آب، يك خمير ساختگي درست كنيد. تنها يك بار در هفته اين خمير را روي دندان‌هايتان بماليد و اجازه دهيد به مدت 5 دقيقه روي آنها بماند. سپس دهان و دندانتان را بشوييد.

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
در ادامه به روش هاي دقيق تر براي سفيد سازي دندان با كمك اين ماده مي پردازيم:
روش اول:
1/2 الي 1/4 از اين ماده (حدود 3 گرم) را در ظرف كوچكي بريزيد و با آب مخلوط نماييد تا مخلوط به دست آمده خميري شكل شود. معمولا براي ساخت اين خمير مخلوط نمودن 2 پارت از تركيب فوق با 1 پارت آب مناسب مي باشد. هرگز اين مخلوط را با آب ليمو و يا سار ميوه ها درست نكنيد. زيرا اين تركيبات اسيدي مي باشند و در هنگام مخلوط شدن با اين ماده مي توانند خسارات جبران ناپذيري به دندان هاي شما وارد نمايند.
با اين خمير مي توانيد به مدت 1 الي 2 دقيقه مسواك بزنيد و سپس دهان خود را شست و شو دهيد. توجه نماييد كه هنگام استفاده از خمير دندان هاي حاوي فلورايد نبايد دندان هاي خود را با آب بشوييد زيرا از ميزان اثر گذاري يون هاي فلورايد موجود كاسته مي شود. در نتيجه هنگام استفاده از خميردندان هاي حاوي فلورايد از اين خمر استفاده نكنيد.
اين كار را هر روز و براي مدت يك الي 2 هفته تكرار نماييد. بعد از اين دوره فقط يك الي 2 بار در هفته از اين خمير استفاده كنيد. استفاده ي بيش از حد از اين ماده مي تواند موجب آسيب رساندن به ميناي دندان و سايش دندان ها شود.
روش دوم:
در اين روش 2 پارت از محصول فوق را يا 1 پارت از سديم هيدروكسيد 1 الي 3 درصد مخلوط نماييد. شما مي توانيد با اين مخلوط به مدت 1 الي 2 دقيقه مسواك بزنيد و سپس دهان خود را شست و شو دهيد. هيدروژن پراكسيد خاصيت سفيد سازي نيز دارد اما استفاده از آن بايد با احتياط صورت پذيرد. حتما توجه نماييد كه هيدروژن پراكسيد مورد استفاده غلظتي بيش از 3 درصد نداشته باشد و عوارض خوردگي را براي شما ايجاد نكند. لازم به ذكر است كه از اين مخلوط بيش ار 1 بار در هفته استفاده نكنيد. در صورتي كه در دهان خود احساس سوزش نموديد فورا دهانتان را آبكشي كنيد و از اين مخلوط ديگر استفاده ننماييد
روش سوم:
6 گرم (1 قاشق چاي خوري) از اين ماده را در يك ليوان آب (240 ميلي ليتر) مخلوط نماييد و مرتب هم بزنيد تا حل گردد. سپس مخلوط را غرغره نماييد. اين ماده با اين روش به صورت غير مستقيم موجب سفيد سازي دندان مي شود و با خنثي نمودن اسيد هاي موجود در اثر خوردن غذا هاي اسيدي از فرسايش دندان ها جبوگيري به عمل مي آورد.

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
موارد دارويي:
از تركيب فوق ميتوان براي پيشگيري از سرطان استفاده كرد بدليل اينكه بعنوان افزايش دهنده pH تومورهاي اسيدي ، بدون تاثير بر pH بافت هاي سالم و خون شناخته ميشود هنگامي كه PH در بدن از بين ميرود ، بافت ها و ارگان هاي بيمار قادر به رشد و شكوفايي در بدن خواهد بود كه باعث صدمه زدن به ديگر بافت ها و اندام ها ميشود و سيستم ايمني بدن را به خطر مي اندازد
خواص اين ماده براي معده
سوزش سر دل كه به عنوان رفلاكس معده شناخته مي شود مي تواند قسمت فوقاني معده را تحت تاثير قرار دهد و اين حس ناخوشايند در گلو نيز احساس گردد. استرس، خوردن ادويه هاي زياد و پرخوري از جمله مواردي هستند كه مي توانند منجر به ايجاد رفلاكس معده شوند.
براي تسكين سوزش معده از اين تركيب مي توان به عنوان يك داروي كم هزينه و ارزان استفاده كرد كه پس از خوردن غذا نوشيدن اين محلول باعث كمك به رفع سوزش معده و خنثي سازي اسيد معده مي شود. يك قاشق چايخوري از اين ماده را در يك ليوان آب سرد حل نماييد و مخلوط را به آرامي بنوسيد تا تاثير آن را بر سوزش معده مشاهده نماييد.
درمان نفخ ناشي از مصرف سبزيجات ، تسكين سوزش و خارش ناشي از آبله مرغان ، كاهش درد ورم لوزه و سرعت بخشيدن به فرايند درمان آن ، تسكين درد مفاصل ، درمان آفت دهان استفاده شود
استفاده به عنوان ضدعفوني كننده:
محصول فوق خاصيت ضدعفوني كنندگي دارد و ميتواند قارچ ها و باكتري ها را از بين ببرد.
شست و شوي لباس ها:
باعث نرم شدن لباس ها و از بين برنده بوي آن ها ميشود
لكه هاي زرد رنگ و سرسخت روي يقه لباس و سر استين ها را از بين ميبرد
به مواد شوينده خاصيت پاك كنندگي و سفيد كنندگي ميدهد
توانايي از بين بردن لكه هاي روغني و لكه هاي جوهر را دارد.
فوايد در تميز كردن خانه :
به عنوان پاك كننده و براق كننده جواهرات و زيورآلات، پاك كننده لكه هاي روي چوب ، پاك كننده قسمت فلزي اتو ، پاك كننده زنگ آهن از ابزار الات فلزي تميز و درخشان كردن ظروف و مجسمه هاي كريستالي و بلور، مبلمان چوبي و حصيري بعنوان ضدعفوني كننده دستشويي و كف حمام، باز كننده لوله ها پاك كننده لكه مداد شمعي و جوهر ، دوده شومينه

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
ساير كاربرد ها :
ماده ي فوق يك ضد قارچ و دفع كننده طبيعي حشرات است و ميتواند سوسك ها و مورچه ها را از خانه فراري بدهد. اين ماده براي مقابله با آفت باغچه و از بين بردن علف هاي هرز نيز موثر ميباشد.

قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت خريد جوش شيرين:
براي تهيه ي اين محصول با ما در تماس باشيد.
قيمت جوش شيرين مشهد | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات كارخانه جوش شيرين معين مشهد-جوش شيرين پارس مشهد-قيمت روز جوش شيرين شيراز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 337 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586104

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .